Ogólne Warunki Uczestnictwa

wersja 1/2023 z dnia 27.7.2023

 

§ 1

 Postanowienia wstępne

  1. Niniejszy dokument stanowi ogólne warunki umowne na jakich Usługodawca świadczy usługi wypoczynkowe, rozrywkowe i sportowe na rzecz Uczestników w ramach umów uczestnictwa, zawieranych za pośrednictwem strony internetowej: silesia-go.pl
  2. Definicje:
  • Usługodawca Marek Godziek przedsiębiorca wpisany do Centralnej Informacji i Ewidencji o Działalności Gospodarczej pod firmą: Marek Godziek Ależ Talerz, 41-707 Ruda Śląska, ul. Młodzieżowa 23, NIP 6412492263, REGON 364221756
  • Uczestnik – osoba, która opłaciła lub której opłacono udział w wydarzeniu wypoczynkowym, rozrywkowym i sportowym organizowanym przez Usługodawcę
  • Strona lub Strony – określenie Usługodawcy łącznie z Uczestnikiem.
  • Wydarzenie –usługi wypoczynkowe, rozrywkowe i sportowe świadczone przez Usługodawcę w ramach umowy uczestnictwa zawieranej za pośrednictwem strony internetowej: silesia-go.pl
  • OWU – Ogólne Warunki Uczestnictwa.
  1. OWU stosuje się do wszystkich stosunków umownych łączących Usługodawcę z Uczestnikami. Oferta Wydarzenia ma charakter uzupełniający w stosunku do OWU. W przypadku konfliktu pomiędzy postanowieniami oferty Wydarzenia, a OWU zastosowanie znajdą postanowienia oferty Wydarzenia.

 

§ 2

Zawarcie umowy

  1. Zapisy na Wydarzenia prowadzone są tylko i wyłącznie przez system rezerwacyjny na stronie internetowej www.silesia-go.pl i trwają od momentu ogłoszenia terminu Wydarzenia do wyczerpania miejsc albo odwołania Wydarzenia.
  2. Przesłanie formularza na stronie internetowej www.silesia-go.plnie jest równoznaczne z zawarciem umowy uczestnictwa.
  3. Zawarcie umowy następuje z chwilą zapłaty zadatku lub pełnej opłaty, w zależności od zasad płatności określonych w ofercie danego Wydarzenia.
  1. Termin oraz sposób zapłaty (wpłata całościowa, zadatek) za uczestnictwo w Wydarzeniu określa każdorazowo oferta danego Wydarzenia.

§ 3

Obowiązki i prawa Uczestnika

  1. Uczestnikiem może być osoba pełnoletnia lub osoba niepełnoletnia, pod warunkiem pozostawania pod opieką osoby pełnoletniej, posiadający pisemną zgodę przedstawiciela ustawowego, chyba że bierze udział w Wydarzeniu wraz z przedstawicielem ustawowym.
  2. Uczestnik zobowiązany jest posiadać ekwipunek wymagany przez Usługodawcę.
  3. Przez czas trwania Wydarzenia Uczestnik nie może spożywać alkoholu.
  4. Uczestnik zobowiązany jest stosować się do poleceń Usługodawcy lub personelu Usługodawcy oraz przewodników i ratowników.
  5. Udział w Wydarzeniu wiąże się ze znacznym obciążeniem fizycznym. Wydarzenie może też odbywać się w niekorzystnych warunkach pogodowych. Ocena możliwości kondycyjnych i technicznych Uczestnika pozostaje w jego gestii.
  6. Uczestnik powinien stawić się na miejsce zbiórki zgodnie z informacjami przekazanymi przez Usługodawcę.
  7. Uczestnikowi przysługuje prawo do rezygnacji z uczestnictwa w Wydarzeniu, najpóźniej na 14 dni przed jego rozpoczęciem. Rezygnacja może zostać złożona za pośrednictwem poczty elektronicznej (e-mail). W sytuacji rezygnacji, Uczestnik nie jest zobowiązany do zapłaty całego wynagrodzenia, natomiast Usługodawca nie jest zobowiązany do zwrotu wpłaconego zadatku.

 

§ 4

Obowiązki i prawa Usługodawcy

  1. Usługodawca zobowiązuje się zrealizować Wydarzenie zgodnie z treścią oferty oraz informacjami udzielonymi Uczestnikom przed terminem Wydarzenia, z zastrzeżeniem prawa do zmiany planu Wydarzenia stosownie do warunków atmosferycznych lub możliwości fizycznych poszczególnych Uczestników Wydarzenia lub innych uzasadnionych przesłanek.
  2. Usługodawca zastrzega prawo do odmowy udziału Uczestnika w Wydarzeniu:
  • w przypadku prognozowanych złych warunków atmosferycznych powodujących konieczność zmniejszenia liczby Uczestników danym Wydarzeniu.
  • jeżeli stwierdzi, iż Uczestnik z uwagi na swój stan zdrowia, braki w ekwipunku lub brak właściwej odzieży, stwarzałby zagrożenie dla zdrowia lub życia swojego lub innych Uczestników.
  • w sytuacji w której Uczestnik podczas poprzednich Wydarzeń w sposób rażący naruszył zasady Uczestnictwa w Wydarzeniu lub swoim zachowaniem spowodował niebezpieczeństwo dla życia i zdrowia innych Uczestników, Usługodawcy lub personelu Usługodawcy.
  • jeżeli Uczestnik znajduje się w stanie wskazującym na spożycie alkoholu lub innych środków odurzających.
  • w sytuacji w której Uczestnik rażąco narusza zasady Uczestnictwa w Wydarzeniu, a w szczególności powoduje niebezpieczeństwo dla życia i zdrowia swojego lub innych, zachowuje się niekoleżeńsko, niestosuje się do poleceń Usługodawcy lub personelu Usługodawcy.
  1. W przypadku odmowy udziału Uczestnika w Wydarzeniu z powodów określonych w ust. 2 pkt 1 do 3 powyżej, Usługodawca zwraca Uczestnikowi wpłacone środki w całości. Zwrot nastąpi przelewem bankowym, w terminie 14 dni, licząc od dnia terminu, w którym Uczestnik został powiadomiony o odmowie.
  2. W przypadku odmowy udziału Uczestnika w Wydarzeniu z powodów określonych w ust. 2 pkt 4 i 5 powyżej, Usługodawca zwolniony jest z obowiązku zwrotu należności na rzecz Uczestnika.
  3. Usługodawcy przysługuje prawo do odwołania Wydarzenia w przypadku:
  • niskiej liczby Uczestników,
  • zamknięcia szlaków lub schronisk,
  • wystąpienia zdarzeń o charakterze zewnętrznym i nieprzewidywalnym, a w tym złych warunków atmosferyczne mogących zagrozić bezpieczeństwu Uczestników w trakcie Wydarzenia.
  1. W przypadku odwołania Wydarzenia z powodów wymienionych w ust. 4 powyżej Uczestnikom przysługuje zwrot wpłaconych środków na poczet danego Wydarzenia w całości. Zwrot nastąpi przelewem bankowym, w terminie 14 dni, licząc od dnia terminu, w którym Wydarzenie zostało odwołane.
  1. W przypadku niestawienia się co najmniej jednego z Uczestników na zbiórce w umówionym czasie i miejscu Usługodawca wraz z grupą oczekuje maksymalnie 15 minut. Niestawienie się w tym czasie oznacza rezygnację Uczestnika z udziału w Wydarzeniu.
  2. Uczestnik pełnoletni może w każdej chwili zrezygnować z dalszego udziału w Wydarzeniu. Odpowiedzialność Usługodawcy w przypadku szkód osobowych lub w mieniu Uczestnika zostaje wyłączona.
  3. Odpowiedzialność Usługodawcy z tytułu nienależytego wykonania zobowiązań i powstałych z tego szkód osobowych lub majątkowych ograniczona jest do rzeczywistych strat Uczestnika, wynikających bezpośrednio z działania lub zaniechania Usługodawcy.

§ 5

Postanowienia końcowe

  1. Procedura reklamacyjna uregulowana jest w treści regulaminu świadczenia usług drogą elektroniczną dostępnego na stronie www.silesia-go.pl
  2. Usługodawca zastrzega prawo zmiany zapisów OWU.Do Uczestników, którzy zawarli umowę uczestnictwa przed zmianą OWU, zastosowanie znajdą postanowienia OWU wg treści sprzed zmiany. O zmianach w OWU Usługodawca informować będzie Uczestników za pośrednictwem poczty elektronicznej.

Regulamin świadczenia usług drogą elektroniczną

 

 

§ 1

Postanowienia wstępne

 

  1. Niniejszy dokument stanowi regulamin świadczenia usług drogą elektroniczną za pośrednictwem strony internetowej pod adresem: silesia-go.pl
  2. Definicje:
    • Strona – strona internetowa: silesia-go.pl
    • Usługodawca – Marek Godziek przedsiębiorca wpisany do Centralnej Informacji i Ewidencji o Działalności Gospodarczej pod firmą: Marek Godziek Ależ Talerz.
    • Użytkownik osoba korzystająca z usług świadczonych przez Usługodawcę za pośrednictwem Strony
  3. Właścicielem i podmiotem świadczącym usługi poprzez Stronę jest Marek Godziek przedsiębiorca wpisany do Centralnej Informacji i Ewidencji o Działalności Gospodarczej pod firmą: Marek Godziek Ależ Talerz, 41-707Ruda Śląska, ul. Młodzieżowa 23, NIP 6412492263, REGON 364221756
  4. Z Usługodawcą można się skontaktować:
    • korespondencyjnie: 41-707 Ruda Śląska, ul. Młodzieżowa 23
    • telefonicznie: 725 718 751
    • pocztą elektroniczną (e-mail): kontakt@silesia-go.pl
  5. Za pośrednictwem Strony Usługodawca:
    • świadczy bezpłatną usługę subskrypcji newslettera z informacjami handlowymi (z promocjami, ofertami specjalnymi oraz informacjami o nowych Produktach),
    • prowadzi Sklep internetowy, w którym oferuje płatne wydarzenia związane z wypoczynkiem, wydarzenia sportowe i rozrywkowe.

§ 2

Wymagania techniczne

 

Do prawidłowego korzystania ze Strony niezbędne są:

  • urządzenie końcowe z dostępem do sieci Internet i przeglądarką internetową
  • aktywne konto poczty elektronicznej (e-mail),
  • włączona obsługa plików cookies.

§ 3

Newsletter

 

  1. Usługa w postaci subskrypcji newslettera jest darmowa. Polega ona na wysyłaniu przez Usługodawcę informacji handlowych o promocjach i specjalnych ofertach Usługodawcy na wskazany przez Użytkownika e-mail.
  2. Użytkownik może zapisać się na newsletter poprzez podanie adresu e-mail oraz wyrażenie zgody na otrzymywanie od Usługodawcy informacji handlowych.
  3. Użytkownik może zrezygnować z newslettera w każdym momencie, korzystając z opcji wypisania się zamieszczonej w wiadomości newsletterowej lub kontaktując się z Usługodawcą.

§ 4

Sklep

 

  1. [Definicje] Użyte w niniejszym paragrafie sformułowania oznaczają:
  • Konsument – osoba fizyczna zawierająca ze Sprzedawcą umowę w ramach sprzedaży poprzez stronę www, której przedmiot nie jest związany bezpośrednio z jej działalnością gospodarczą lub zawodową.
  • Sprzedawca – Marek Godziek przedsiębiorca wpisany do Centralnej Informacji i Ewidencji o Działalności Gospodarczej pod firmą: Marek Godziek Ależ Talerz, 41-707 Ruda Śląska, ul. Młodzieżowa 23, NIP 6412492263, REGON 364221756
  • Klient – każdy podmiot dokonujący zakupów za pośrednictwem Sklepu.
  • Przedsiębiorca – osoba fizyczna, osoba prawna i jednostka organizacyjna niebędąca osobą prawną, której odrębna ustawa przyznaje zdolność prawną, wykonująca we własnym imieniu działalność gospodarczą, która korzysta ze Sklepu.
  • Sklep – sklep internetowy prowadzony przez Sprzedawcę pod adresem internetowym www.silesia-go.pl
  • Umowa zawarta na odległość – umowa zawarta z Klientem w ramach zorganizowanego systemu zawierania umów na odległość (w ramach Sklepu), bez jednoczesnej fizycznej obecności stron, z wyłącznym wykorzystaniem jednego lub większej liczby środków porozumiewania się na odległość do chwili zawarcia umowy włącznie.
  • Regulamin – niniejszy regulamin Sklepu.
  • Zamówienie – oświadczenie woli Klienta składane za pomocą Formularza Zamówienia i zmierzające bezpośrednio do zawarcia Umowy Sprzedaży Produktu lub Produktów ze Sprzedawcą.
  • Formularz zamówienia – interaktywny formularz dostępny w Sklepie umożliwiający złożenie Zamówienia, w szczególności poprzez dodanie Produktów do Koszyka oraz określenie warunków Umowy Sprzedaży, w tym sposobu dostawy i płatności.
  • Koszyk – element oprogramowania Sklepu, w którym widoczne są wybrane przez Klienta Produkty do zakupu, a także istnieje możliwość ustalenia i modyfikacji danych Zamówienia, w szczególności ilości produktów.
  • Produkt – dostępna w Sklepie usługa lub towar będąca przedmiotem Umowy Sprzedaży między Klientem a Sprzedawcą.
  • Umowa Sprzedaży – umowa sprzedaży Produktu zawierana albo zawarta między Klientem a Sprzedawcą za pośrednictwem Sklepu internetowego. Przez Umowę Sprzedaży rozumie się też – stosowanie do cech Produktu – umowę o świadczenie usług i umowę o dzieło.
  1. [Informacje podstawowe]:
  • Sprzedawca w najszerszym dopuszczalnym przez prawo zakresie nie ponosi odpowiedzialności za zakłócenia w tym przerwy w funkcjonowaniu Sklepu spowodowane siłą wyższą, niedozwolonym działaniem osób trzecich lub niekompatybilnością Sklepu internetowego z infrastrukturą techniczną Klienta.
  • Przeglądanie asortymentu Sklepu nie wymaga zakładania Konta.
  • Ceny podane w Sklepie są podane w polskich złotych i są cenami brutto (uwzględniają podatek VAT).
  • Na końcową (ostateczną) kwotę do zapłaty przez Klienta składa się cena za Produkt o której Klient jest informowany na stronach Sklepu w trakcie składania Zamówienia, w tym także w chwili wyrażenia woli związania się Umową Sprzedaży.
  • Umowy zawierane poprzez Sklep internetowy zawierane są w języku polskim.
  1. [Zasady składania Zamówień]W celu złożenia Zamówienia należy:
  • wejść na stronę silesia-go.pl
  • wybrać Produkt będący przedmiotem Zamówienia,
  • wypełnić Formularz zamówienia poprzez wpisanie danych odbiorcy Zamówienia oraz adresu e-mail,
  • potwierdzić akceptację niniejszego Regulaminu oraz Ogólnych Warunków Uczestnictwa (OWU).
  • kliknąć przycisk “Zapisz się “,
  • wybrać jeden z dostępnych sposobów płatności.
  1. [Sposoby płatności]Klient może dokonać zapłaty za pośrednictwem operatora płatności internetowych:…
  2. [Zawarcie umowy] Zawarcie Umowy Sprzedaży między Klientem a Sprzedawcą następuje po złożeniu przez Klienta Zamówienia za pomocą Formularza zamówienia w Sklepie internetowym, dokonaniu zapłaty i zaksięgowaniu wpłaty na rachunku bankowym Sprzedawcy.

§ 5

Ograniczenie konsumenckiego prawa do odstąpienia od umowy

 

Prawo odstąpienia od umowy zawartej poza lokalem przedsiębiorstwa lub na odległość nie przysługuje konsumentowi w odniesieniu do umów o świadczenie usług w zakresie zakwaterowania, innych niż do celów mieszkalnych, przewozu rzeczy, najmu samochodów, gastronomii, usług związanych z wypoczynkiem, wydarzeniami rozrywkowymi, sportowymi lub kulturalnymi, jeżeli w umowie oznaczono dzień lub okres świadczenia usługi.

§ 6

Reklamacje

 

  1. Prawo do wniesienia reklamacji przysługuje każdej osobie korzystającej ze Strony, a w szczególności osobom dokonującym zakupów na Stronie lub korzystającym z usług świadczonych poprzez Stronę.
  2. Wszystkie reklamacje, uwagi i zastrzeżenia dotyczące Strony i świadczonych za jej pośrednictwem usług możecie kierować na adres: kontakt@silesia-go.pl
  3. W przypadku reklamacji dotyczących zakupionych Produktów Użytkownik zobowiązany jest podać
  • dane kontaktowe – imię, nazwisko, adres e-mail, numer telefonu, adres zamieszkania,
  • dane dotyczące wydarzenia lub zamówienia, tak abyśmy mogli zidentyfikować transakcję,
  • powód reklamacji,
  • żądania Użytkownika.
  1. W przypadku reklamacji dotyczących innych spraw, niż zakupione Produkty Użytkownik zobowiązany jest podać:
  • dane kontaktowe – imię, nazwisko oraz adres e-mail,
  • powód reklamacji;
  • żądania, propozycje lub wnioski.
  1. Usługodawca zobowiązuje się odpowiedzieć na reklamację w terminie 14 dni, od dnia jej otrzymania. Odpowiedzi na reklamację Usługodawca dokonuje za pośrednictwem poczty elektronicznej (e-mail).

§ 7

Pozasądowe sposoby rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń

 

  1. Szczegółowe informacje dotyczące możliwości skorzystania przez Konsumenta z pozasądowych sposobów rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń oraz zasady dostępu do tych procedur dostępne są w siedzibach oraz na stronach internetowych powiatowych (miejskich) rzeczników konsumentów, organizacji społecznych, do których zadań statutowych należy ochrona konsumentów, Wojewódzkich Inspektoratów Inspekcji Handlowej oraz pod następującymi adresami internetowymi Urzędu Ochrony Konkurencji i Konsumentów:
  2. http://www.uokik.gov.pl/spory_konsumenckie.php; http://www.uokik.gov.pl/sprawy_indywidualne.php http://www.uokik.gov.pl/wazne_adresy.php.
  3. Konsument posiada następujące przykładowe możliwości skorzystania z pozasądowych sposobów rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń:
  4. Konsument uprawniony jest do zwrócenia się do stałego polubownego sądu konsumenckiego, o którym mowa w art. 37 ustawy z dnia 15 grudnia 2000 r. o Inspekcji Handlowej (Dz.U. z 2014 r. poz. 148 z późn. zm.), z wnioskiem o rozstrzygnięcie sporu wynikłego z Umowy zawartej ze Sprzedawcą.
  5. Konsument uprawniony jest do zwrócenia się do wojewódzkiego inspektora Inspekcji Handlowej, zgodnie z art. 36 ustawy z dnia 15 grudnia 2000 r. o Inspekcji Handlowej (Dz.U. z 2014 r. poz. 148 z późn. zm.), z wnioskiem o wszczęcie postępowania mediacyjnego w sprawie polubownego zakończenia sporu między Konsumentem a Sprzedawcą.
  6. Konsument może uzyskać bezpłatną pomoc w sprawie rozstrzygnięcia sporu między nim a Sprzedawcą, korzystając także z bezpłatnej pomocy powiatowego (miejskiego) rzecznika konsumentów lub organizacji społecznej, do której zadań statutowych należy ochrona konsumentów (m.in. Federacja Konsumentów, Stowarzyszenie Konsumentów Polskich).

§ 8

Dane osobowe

 

  1. Usługodawca jest administratorem danych w rozumieniu przepisów o ochronie danych osobowych (RODO i inne). Informacje o zasadach przetwarzania danych przez Usługodawcę zawarte zostały w Polityce prywatności dostępnej w dalszej części regulaminu.

§ 9

Postanowienia końcowe

 

  1. Na Stronie obowiązuje zakaz publikacji treści o charakterze bezprawnym.
  2. Usługodawca zastrzega sobie prawo do dokonywania zmian Regulaminu. O każdej zmianie Usługodawca poinformuje Klienta z co najmniej 7-dniowym wyprzedzeniem.
  3. W sprawach nieuregulowanych w niniejszym Regulaminie mają zastosowanie powszechnie obowiązujące przepisy prawa polskiego, w szczególności: Kodeksu cywilnego; ustawy o świadczeniu usług drogą elektroniczną; ustawy o prawach konsumenta, ustawy o ochronie danych osobowych.
  4. Niniejszy regulamin obowiązuje od dnia 27.7.2023

POLITYKA PRYWATNOŚCI

 

Niniejsza Polityka stanowi podstawową informację o celach, sposobach przetwarzania oraz bezpieczeństwie Twoich danych osobowych, jako użytkownika strony: http://silesia-go.pl/ (zwanej dalej Stroną). Zapoznając się z Polityką prywatności dowiesz się kto jest administratorem Twoich danych osobowych, jakie dane osobowe są przez Stronę zbierane, w jakich celach są wykorzystywane oraz jak są chronione.

 

§ 1

Informacje podstawowe.

 

  1. Administratorem Twoich danych osobowych jest: Marek Godziek przedsiębiorca wpisany do Centralnej Informacji i Ewidencji o Działalności Gospodarczej pod firmą: Marek Godziek Ależ Talerz z siedzibą w Rudzie Śląskiej ul. Młodzieżowa 23, NIP: 6412492263
  2. Kontakt z Administratorem jest możliwy za pośrednictwem:
  • poczty e-mail: kontakt@silesia-go.pl
  • telefonicznie: 725718751

 

§ 2

Zasady przetwarzania danych.

 

  1. Administrator przetwarza dane osobowe z poszanowaniem następujących zasad:
  • w oparciu o podstawę prawną i zgodnie z prawem (legalizm);
  • rzetelnie i uczciwie (rzetelność);
  • w sposób przejrzysty dla osoby, której dane dotyczą (transparentność);
  • w konkretnych celach i nie „na zapas” (minimalizacja);
  • nie więcej niż potrzeba (adekwatność);
  • z dbałością o prawidłowość danych (prawidłowość);
  • nie dłużej niż potrzeba (czasowość);
  • zapewniając odpowiednie bezpieczeństwo danych (bezpieczeństwo).

 

§ 3

Cele, podstawy prawne i zakres przetwarzania danych.

 

  1. Twoje dane będziemy przetwarzać:
  • w celach kontaktowych, aby udzielić ci odpowiedzi na Twoją wiadomość przesłaną nam bezpośrednio drogą e-mailową lub za pośrednictwem formularza na podstawie realizacji prawnie uzasadnionego interesu Administratora związanego z koniecznością udzielenia Ci odpowiedzi.
  • w celach związanych z zawarciem umowy uczestnictwa w wydarzeniu organizowanym przez Administratora, jako Usługodawcę.
  • w celach technicznych przy użyciu plików cookies (ciasteczka techniczne), na podstawie realizacji prawnie uzasadnionego interesu Administratora związanego z prawidłowym działaniem i funkcjonowaniem Strony.
  • w celach statystycznych i analitycznych, jeśli wyraziłeś zgodę na wykorzystanie przez nas plików cookies do celów analitycznych (ciasteczka analityczne).
  • w celach marketingowych, jeśli wyraziłeś zgodę na wykorzystanie przez nas plików cookies do celów marketingowych (ciasteczka marketingowe)
  • w celach związanych z prowadzeniem przez nas profilu firmowego w mediach społecznościowych (takich jak Facebook / Instagram) na zasadach określonych przez właścicieli danego medium (portalu) i informowania w nim o naszych produktach, promocjach i innych wiadomościach dotyczących naszej działalności, co uważamy za nasz prawnie uzasadniony interes,

 

  1. Przetwarzamy Twoje dane w zakresie:
  • jeśli prześlesz nam wiadomość e-mail to będziemy przetwarzać dane, które będą w niej zawarte. Przekazanie nam danych w e-mailu następuje dobrowolnie. W każdym czasie możesz zwrócić się do nas z prośbą o usunięcie tych danych.
  • jeśli skorzystasz z formularza kontaktowego na naszej stronie to będziemy przetwarzać dane w postaci twojego adresu e-mail oraz imienia. Podanie tych danych stanowi warunek udzielenia przez nas odpowiedzi na Twoje zapytanie.
  • jeżeli zawarłeś umowę uczestnictwa za pośrednictwem strony będziemy przetwarzać dane w zakresie, w jakim będą one nam potrzebne do realizacji umowy. Podanie tych danych stanowi warunek realizacji umowy uczestnictwa w wydarzeniu.
  • pozostałe dane, które Administrator przetwarza to adres IP i inne dane zapisywane w plikach cookies. To Ty decydujesz w jakim zakresie będziemy mogli wykorzystać pliki cookies z Twoimi danymi. Przekazanie nam danych w ten sposób następuje dobrowolnie. W każdym czasie możesz zmienić swoje preferencje. Możesz to zrobić w swojej przeglądarce internetowej lub też po usunięciu zapisanych plików cookies pochodzących z naszej Strony.
  • jeśli polubisz lub w inny sposób dołączysz do naszego profilu w mediach społecznościowych (np. Facebook) będziemy przetwarzać Twoje dane, które podałeś w danym medium i do których będziemy mieli dostęp. W celu zakończenia przetwarzania możesz zakończyć subskrypcję naszego profilu.
  • API zewnętrznych partnerów: Nasza strona może korzystać z API (interfejsów programistycznych aplikacji) dostarczanych przez zewnętrznych partnerów w celu zintegrowania różnych funkcjonalności, takich jak mapy, usługi analityczne, reklamowe czy media społecznościowe. Korzystanie z tych API może prowadzić do tworzenia dodatkowych ciasteczek lub korzystania z istniejących ciasteczek w celu przetwarzania danych użytkowników. Zewnętrzni partnerzy mogą przechowywać i przetwarzać te dane zgodnie z własnymi politykami prywatności.

 

§ 4

Odbiorcy danych oraz zamiar przekazywania danych do Państwa spoza EOG lub organizacji międzynarodowej.

 

  1. Odbiorcą Twoich danych osobowych są:
  • jeśli zawarłeś z nami umowę uczestnictwa może być biuro rachunkowe oraz podwykonawcy usług wypoczynkowych.
  • jeśli wyraziłeś zgodę na ciasteczka marketingowe, Twoje dane zapisane w plikach cookies, będą przekazane do naszych partnerów reklamowych.
  • jeśli wyraziłeś zgodę na ciasteczka analityczne, Twoje dane zapisane w plikach cookies, będą przetwarzane przez podmiot dostarczający oprogramowanie do analizy ruchu na naszej stronie (np. Google Analytics)
  1. Twoje dane nie są przekazywane do Państw spoza EOG lub organizacji międzynarodowych.

 

§ 5

Termin przechowywania danych.

 

  1. Nie jesteśmy w stanie ustalić przez jaki okres przetwarzać będziemy Twoje dane osobowe.
  2. Jeśli przekazałeś nam swoje dane w celach zawartych z zawarcie i realizacją umowy do będziemy przetwarzać Twoje dane przez okres potrzebny na wypełnienie obowiązków fiskalnych (5 lat).
  3. Jeśli przekazałeś nam swoje dane w formularzu lub wiadomości e-mail w celach kontaktowych to Twoje dane będziemy przetwarzać do momentu złożenia przez Ciebie żądania usunięcia tych danych lub sprzeciwu wobec przetwarzania, ale również w przypadku, w którym uznamy, że zrealizowaliśmy prawnie uzasadniony interes Administratora.

 

§ 6

Prawa użytkowników.

 

  1. W związku z przetwarzaniem Twoich danych przysługują Ci następujące prawa:
  • dostępu do treści swoich danych oraz
  • prawo ich sprostowania, usunięcia, ograniczenia przetwarzania,
  • prawo do przenoszenia danych,
  • prawo wniesienia sprzeciwu,
  • prawo do cofnięcia zgody na ich przetwarzanie w dowolnym momencie i w dowolnej formie, chyba że przetwarzanie Państwa danych odbywa się w celu wykonywania umowy przez Administratora, w celu wywiązania się przez Administratora z obowiązków prawnych względem instytucji państwowych lub w celu realizacji prawnie uzasadnionych interesów Administratora.
  1. Masz także prawo wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych (na adres Urzędu Ochrony Danych Osobowych, ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa).
  2. Więcej informacji w przedmiocie ochrony danych osobowych mogą Państwo otrzymać na stronie internetowej Urzędu Ochrony Danych Osobowych: uodo.gov.pl

 

§ 7

Informacja o ciasteczkach

 

  1. Na naszej stronie wykorzystujemy ciasteczka (pliki cookies).
  2. Ciasteczka (pliki cookies) są niewielkimi plikami tekstowymi przechowywanymi na urządzeniach użytkowników podczas przeglądania strony internetowej. Są one wykorzystywane w celu ułatwienia korzystania z naszej strony, poprawienia jakości usług oraz umożliwienia analizy ruchu i zachowań użytkowników.
  3. Ciasteczka mogą być stałe (trwałe) lub tymczasowe (sesyjne). Stałe ciasteczka są przechowywane na urządzeniu użytkownika przez określony czas lub do momentu ich usunięcia przez użytkownika. Tymczasowe ciasteczka są usuwane po zamknięciu przeglądarki.
  4. Wykorzystujemy ciasteczka własne oraz ciasteczka stron trzecich. Ciasteczka własne są wykorzystywane w celu zapewnienia prawidłowego działania strony, personalizacji treści, zapisywania preferencji użytkowników oraz analizy statystyk. Ciasteczka stron trzecich są wykorzystywane przez zewnętrzne narzędzia analityczne, reklamowe oraz do integracji z mediami społecznościowymi.
  5. Użytkownicy mają prawo kontrolować i ograniczać sposób, w jaki ciasteczka są wykorzystywane na naszej stronie. Większość przeglądarek internetowych umożliwia zarządzanie plikami cookies, w tym blokowanie, ograniczanie lub usuwanie ciasteczek. Szczegółowe informacje na temat zarządzania ciasteczkami można znaleźć w ustawieniach przeglądarki użytkownika.
  6. Należy pamiętać, że wyłączenie lub ograniczenie ciasteczek może wpłynąć na funkcjonalność strony oraz jakość świadczonych usług.
  7. Na naszej stronie wykorzystujemy różne rodzaje ciasteczek, aby lepiej dostosować się do potrzeb użytkowników i zapewnić optymalne korzystanie ze strony.
  8. Ciasteczka techniczne: Są niezbędne do prawidłowego funkcjonowania witryny. Umożliwiają utrzymanie sesji użytkownika, obsługę formularzy, zapamiętywanie preferencji oraz zapewnienie bezpieczeństwa strony.
  9. Ciasteczka marketingowe: Pozwalają na personalizację reklam oraz prowadzenie działań remarketingowych, które są dostosowane do zainteresowań i preferencji użytkowników. Służą również do mierzenia skuteczności kampanii reklamowych oraz optymalizacji treści reklamowych.
  10. Ciasteczka analityczne: Są wykorzystywane do zbierania informacji o sposobie korzystania z witryny przez użytkowników, takich jak liczba odwiedzin, strony odwiedzane, czas spędzony na stronie czy źródło ruchu. Uzyskane dane pomagają w analizie i optymalizacji strony, poprawiając jej funkcjonowanie i dostosowując treści do potrzeb użytkowników.

 

§ 8

Dlaczego korzystamy z ciasteczek?

 

  1. Komfort korzystania ze strony: Ciasteczka (pliki cookies) mogą znacząco wpłynąć na komfort korzystania ze strony internetowej.
  2. Personalizacja treści: Ciasteczka pozwalają na dostosowanie wyświetlanych treści do preferencji i zainteresowań użytkownika, co sprawia, że strona staje się bardziej atrakcyjna i użyteczna.
  3. Zapamiętywanie ustawień: Dzięki ciasteczkom strona może zapamiętać wybrane przez użytkownika ustawienia, takie jak język, układ czy kolorystyka, co pozwala na szybsze i wygodniejsze korzystanie z serwisu.
  4. Logowanie: Ciasteczka umożliwiają przechowywanie informacji o zalogowanym użytkowniku, co pozwala na łatwe przełączanie się między różnymi sekcjami strony bez konieczności ponownego logowania.
  5. Utrzymanie sesji: Dzięki ciasteczkom strona może śledzić aktywność użytkownika na różnych podstronach, co pozwala na łatwe wracanie do ostatnio odwiedzanych sekcji lub kontynuowanie niedokończonych działań, takich jak wypełnianie formularzy.
  6. Optymalizacja wydajności: Ciasteczka mogą być wykorzystane do analizy ruchu i zachowań użytkowników na stronie, co pomaga w optymalizacji jej wydajności oraz dostarczaniu treści o wysokiej jakości.
  7. Reklamy: Ciasteczka umożliwiają wyświetlanie spersonalizowanych reklam, które są dopasowane do zainteresowań i potrzeb użytkownika. Dzięki temu, reklamy są mniej inwazyjne i bardziej adekwatne.
  8. Integracja z mediami społecznościowymi: Ciasteczka pozwalają na integrację z serwisami społecznościowymi, takimi jak Facebook, Twitter czy Instagram, co umożliwia łatwe udostępnianie treści oraz korzystanie z dodatkowych funkcji, takich jak komentowanie czy polubienia.

 

§ 9

Funkcje ciasteczek technicznych

 

  1. Utrzymanie sesji użytkownika: Ciasteczka techniczne umożliwiają utrzymanie sesji użytkownika podczas poruszania się po stronie, co pozwala na przechodzenie między różnymi sekcjami witryny bez konieczności ponownego logowania czy wprowadzania tych samych informacji.
  2. Zapamiętywanie preferencji użytkownika: Dzięki ciasteczkom technicznym strona może przechowywać informacje na temat preferencji użytkowników, takie jak wybrany język, wielkość czcionki, ustawienia kolorystyczne czy inne elementy personalizacji.
  3. Obsługa formularzy: Ciasteczka techniczne wspomagają funkcjonowanie formularzy na stronie, takich jak formularze logowania, rejestracji czy kontaktowe, zapewniając prawidłowe przetwarzanie danych wprowadzanych przez użytkowników.
  4. Optymalizacja wydajności strony: Użycie ciasteczek technicznych umożliwia monitorowanie wydajności strony oraz szybkość ładowania poszczególnych elementów, co pozwala na optymalizację i poprawę jakości świadczonych usług.
  5. Bezpieczeństwo: Ciasteczka techniczne pomagają w zapewnieniu bezpieczeństwa witryny i jej użytkowników, na przykład poprzez weryfikację tożsamości użytkowników, wykrywanie prób włamań czy ochronę przed atakami typu CSRF (Cross-Site Request Forgery).

§ 10

Funkcje ciasteczek analitycznych

  1. Pomiar ruchu na stronie: Ciasteczka analityczne pozwalają na monitorowanie liczby odwiedzin, unikalnych użytkowników i wyświetleń stron, co daje ogólny obraz popularności i wydajności witryny.
  2. Analiza zachowań użytkowników: Dzięki ciasteczkom analitycznym można zbierać informacje o sposobie, w jaki użytkownicy poruszają się po stronie, na przykład czas spędzony na poszczególnych podstronach, ścieżki nawigacji oraz miejsca, w których opuszczają witrynę.
  3. Optymalizacja konwersji: Ciasteczka analityczne pomagają w identyfikowaniu elementów strony, które wpływają na skuteczność osiągania celów biznesowych, takich jak rejestracja, złożenie zamówienia czy wypełnienie formularza kontaktowego.
  4. Segmentacja użytkowników: Użycie ciasteczek analitycznych umożliwia grupowanie użytkowników według różnych kryteriów co pozwala na lepsze dostosowanie treści i oferty do potrzeb poszczególnych segmentów.
  5. Testowanie A/B: Ciasteczka analityczne są wykorzystywane do przeprowadzania testów A/B, które polegają na porównaniu dwóch wersji strony internetowej, aby sprawdzić, która z nich lepiej spełnia założone cele. Testy te pomagają w optymalizacji wyglądu, funkcjonalności i treści witryny.

    § 11

    Funkcje ciasteczek reklamowych

  1. Spersonalizowane reklamy: Ciasteczka marketingowe umożliwiają wyświetlanie reklam dopasowanych do zainteresowań, preferencji i historii przeglądania użytkownika, co sprawia, że są one bardziej atrakcyjne i efektywne.
  2. Remarketing: Dzięki ciasteczkom marketingowym można śledzić użytkowników, którzy odwiedzili witrynę, ale nie dokonali zakupu lub innej akcji, i ponownie kierować do nich reklamy, aby zachęcić do powrotu na stronę i finalizacji transakcji.
  3. Pomiar skuteczności reklam: Ciasteczka marketingowe pozwalają na monitorowanie wyników kampanii reklamowych, takich jak liczba kliknięć, konwersji czy wyświetleń, co umożliwia optymalizację strategii marketingowej.
  4. Zarządzanie reklamami w wielu kanałach: Użycie ciasteczek marketingowych ułatwia koordynację i integrację działań reklamowych prowadzonych w różnych kanałach, takich jak wyszukiwarki, media społecznościowe czy strony partnerskie.
  5. Testowanie i optymalizacja treści reklamowych: Ciasteczka marketingowe są wykorzystywane do przeprowadzania testów A/B oraz innych metod analizy, które pozwalają na ocenę, jakie przekazy, formaty czy kreatywności reklamowe są najbardziej skuteczne i angażujące dla użytkowników.

 

 

Wzór niniejszej polityki prywatności pochodzi ze strony https://sardynkibiznesu.pl/pp Wejdź, sprawdź i pobierz wzór dla swojej firmy lub bloga.